پاورپوینت‌ها علاوه بر ظاهر زیبا و جذاب‌شان بخاطر وجود نمودارها و تصاویر و همچنین بخاطر خلاصه نویسی مطالب و رساندن مفهوم در کمترین زمان ممکن، یکی از بهترین ابزارهای آموزشی و انتقال مفاهیم کاربردی است. ما در مجموعه کافی نت کافه لینک و آقای کافی نت به بهترین و زیباترین شکل ممکن پاورپوینت‌های شما را آماده کرده و تحویل می‌دهیم. همچنین می‌توانید نمونه آخرین پاورپوینت‌های ما را در انتهای همین صفحه مشاهده بفرمایید.

سفارش پاورپوینت

ما در مجموعه کافی نت کافه لینک سال‌های زیادی است به طراحی پاورپوینت می‌پردازیم که این شیوه محدود به مشتریان حضوری ما می‌شد، اما اکنون در وب سایت آقای کافی نت این خدمت را بصورت غیر حضوری برای همه فارسی زبانان دنیا فراهم کردیم. برای سفارش آنلاین پاورپوینت کافی است فرم پایین صفحه را به سادگی پر نمایید و یا مستقیما به شماره 09207007456 زنگ بزنید تا در کمترین زمان ممکن همکاران ما جزییات پاورپوینت مورد نظر شما را بررسی و در اسرع وقت آن را آماده نماییم.

هزینه سفارش پاورپوینت به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. اول از همه تعداد اسلاید و نوع اجرا و  اینکه مطالب و تصاویر و نمودار‌ها و قالب پاورپوینت و نکات بسیار زیاد دیگری که روی قیمت هر پاورپوینت تاثیر می‌گذارد. قیمت دقیق کار بعد از سفارش پاورپوینت و بررسی آن توسط همکاران ما به شما اعلام می‌گردد.

اما ما به شما اطمینان می دهیم هزینه اخذ شده برای اجرای دقیق و کامل پاورپوینت شما کاملا منصفانه و بر طبق معیارهای اعلامی و هماهنگی با شما خواهد بود. پس با خیال راحت سفارش آنلاین پاورپوینت خود را ثبت کنید و منتظر اعلام هزینه دقیق از سمت همکاران ما باشید.

سفارش آنلاین پاورپوینت بسیار ساده است.

ابتدا فرم پایین همین صفحه را پر کنید، در این فرم در مرحله اول نام و نام خانوادگی خود را بنویسید و سپس تلفن همراه و ایمیل در مرحله بعد اگر مطلب یا عکس و یا هرچیز دیگری دارید و قصد استفاده آن در پاورپوینت خود را دارید برای ما آپلود کنید و اگر تعداد مطالب ارسالی شما زیاد است این قسمت را خالی گذاشته و منتظر تماس همکاران ما با خود باشید تا طریقه ارسال موضوعات شما را هماهنگ کنیم.

در مرحله بعد هم اگر توضیحات خاصی دارید (مثلا در مورد نحوه اجرای پاورپوینت خود و …) می‌توانید در قسمت توضیحات ذکر بفرمایید.

در مرحله آخر هم دکمه پرداخت بیعانه را زده و مبلغ 25 هزار تومان بعنوان بیعانه شروع کار توسط درگاه امن بانکی از شما اخذ می‌گردد. این مبلغ علی الحساب بوده و مبلغ نهایی کار با شما هماهنگ می‌شود. شما با کارت بانکی عضو شتاب تمام بانک ها قادر به پرداخت این مبلغ خواهید بود.

قابل ذکر است در صورتی که توافق لازم در هر زمینه ای با سفارش دهنده صورت نپذیرد مبلغ بیعانه در اسرع وقت و بطور کامل به وی مسترد خواهد شد.

به محض سفارش آنلاین پاورپوینت یکی از همکاران ما با شما تماس خواهد گرفت و در مورد تمام جزییات کار با شما هماهنگ می‌کند. یکی از این موارد زمان تحویل پاورپوینت است.

پاورپوینت های دانش آموزی و دانشجویی معمولا بین 1 تا 2 روز آماده می‌شود. اما در مورد سایر پاورپوینت ها هماهنگی لازم با شما صورت می‌پذیرد. این زمان بستگی به مقدار مطالب و یا حجم سفارشات ما دارد.

  • در این قسمت شما میتوانید عکس هایی که لازم است در متن سفارش شما استفاده شود را برای ما ارسال بفرمایید. اگر تعداد عکس ها و فایل های شما بیش از 10 عدد است این قسمت را خالی گذاشته و منتظر تماس کارشناس ما باشید.
    فایل ها را به اینجا بکشید
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, doc, docx, zip.
  • 0 تومان

‫5/5 ‫(3 نظر)

گروه مقالات