همین اول کار بگوییم که ما تجربه بسیار زیادی در زمینه کافی نت داری در ایران داریم و از لحظه اول به این فکر کردیم که همکاران محترم در کنار ما از سود خوبی برخوردار شوند. بنابر این با قاطعیت می گوییم شرایط فروش در وب سایت آقای کافی نت در سراسر ایران بی نظیر است.

1- برای اولین بار سود فروش 70 درصدی برای فروشندگان محترم در نظر گرفتیم

2- فروشنده محترم میتواند حتی درخواست 1000 تومان مبلغ فروش خود را به ما اعلام کند و ما به حساب وی انتقال میدهیم

3- درگاه اختصاصی خرید از بانک پاسارگاد بدون کارمزد تمام مبلغ فروش را به حساب فروشنده منتقل میکند.

4- فروشنده محترم دغدغه فنی و مالیات و … را نخواهد داشت چون تمام این موارد به عهده وب سایت آقای کافی نت می باشد.

 

فروشنده شدن در وب سایت آقای کافی نت بسیار ساده است فقط شما باید ثبت نام کنید و سپس فایل های مقاله و تحقیقات و یا ترجمه های خود را برای دانلود دیگران به اشتراک بگذارید.

کافی نت ها معمولا فایل های تحقیقاتی بسیار زیادی دارند که ممکن است به درد افراد بسیاری بخورد با به اشتراک گذاری فایل ها و تحقیقات هم از فروش آنها سود کنید و هم مشکلات علمی بخشی از جامعه مرتفع میگردد.

ارسال مقاله فروشندگان آقای کافی نت

تولید محصول مجازی بطوری که گوگل بتواند مقاله شما را در بین میلیاردها مقاله به مخاطب نمایش دهد پروسه دقیقی است(هرچقدر گوگل مقاله شما را راحتتر پیدا کند شما پول بیشتری در می آورید) شما باید کلمات را دقیق انتخاب کنید و عکسهای مناسب برای مقاله خود قرار دهید. برای استفاده ساده تر شما از وب سایت یک PDF آموزشی در این زمینه آماده کردیم که میتوانید آن را دانلود کنید و از توضیحات کامل از مرحله ثبت نام تا ارسال فایل مقاله آن استفاده کنید.

دوستان در زمینه امنیت اطلاعات خود از ما زیاد میپرسند.

اول از همه باید توجه شما را به ssl موجود در وب سایت جلب کنیم. پرتکل https با رمز نگاری دقیق و قابل اعتماد اطلاعات شما ضامن امنیت فایل های ما و شما خواهد بود.

دوم وب سایت آقای کافی نت زیر نظر وازرت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین دارای نماد اعتماد 2 ستاره (بالاترین درجه نماد اعتماد) است که خیال شما را از هر بابت راحت خواهد کرد.

سوم هاست های اصلی و میرور وب سایت در دو کشور آلمان و ایران مستقر است و در صورت قطعی اینترنت و هر اتفاق پیش بینی نشده وب سایت روی سرورهای مستقر در ایران به کار خود ادامه خواهد داد.

ضمن اینکه تمامی گروه وب سایت آقای کافی نت از بین کارشناسان مجرب و دلسوز و از همه مهمتر آشنا با عرصه کافی نت داری انتخاب شده اند و خیال شما بابت پشتیبانی و تمام مسائل کاملا راحت خواهد بود.

 

مجموعه آقای کافی نت خود را ملزم به پاسخگویی به سئوالات میداند در هر لحظه از شبانه روز میتوانید سئوالات و مشکلات و انتقادات و پیشنهادات خود را از اینجا با ما در میان بگذارید و شماره تماس خود را بنویسید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.

‫5/5 ‫(2 نظر)

گروه مقالات